Management-Dashboard

Hoe lang staan klanten telefonisch ‘in de wacht’? Wat werkt beter als reminder: sms of whatsapp? Hoe lang duurt het voordat een prospect een klant wordt? Binnen hoeveel dagen wordt een factuur betaald? Hoe vaak logt een klant in op een mijn-omgeving? Hoe ontwikkelt de NPS-score zich? Welke cijfers je ook wilt meten, Eclipse zorgt voor op-maat KPI-BI-dashboards.

KPI- en BI-Dashboards

Eclipse realiseert op-maat KPI-BI-dashboards gebaseerd op de klantdoelen die belangrijk relevant zijn voor jouw organisatie. Deze doelen bepalen we in onderling overleg. De dashboards die we ontwikkelen geven het noodzakelijke inzicht op een overzichtelijke manier. We kunnen de dashboards ontsluiten voor meerdere devices: smartphone én desktop bijvoorbeeld. Realtime inzicht en bijsturen wordt op die manier eenvoudig.

Koppelen met externe data? Om de resultaten van jouw organisatie te vergelijken / benchmarken met die van andere organisaties? Dat is allemaal mogelijk. Eclipse zorgt ervoor dat applicaties op een betrouwbare en duurzame manier verbonden worden.

KPI-Dashboards via Eclipse

  • De KPI’s die voor jouw relevant zijn
  • Realtime en up-to-date
  • Inzicht verschillende devices
  • Datakoppelingen op basis van CDM

Eclipse. Slim in communicatietechniek.

Meer informatie over de techniek achter onze communicatieoplossingen?

Neem een deep dive en bekijk hoe we organisaties helpen. Liever een overleg met één van onze consultants of technisch managers?

Eclipse. Slim in techniek

Bij Eclipse zetten we communicatietechnologie slim in. We leggen graag uit hoe wij jou kunnen helpen in de techniek.

De 6 voordelen van Eclipse

AVG- en GDPR-proof

Onze manier van werken zorgt voor een veilig opslag en verwerking van klantgegevens.

Geen grote investering nodig

Voor onze oplossingen geldt een transparante maandelijkse fee.

Communicatie zoals je klant het wil

Communiceren met je klant via het communicatiekanaal en moment dat je klant wil. Omni-channel dus. Dat is de meest efficiënte manier voor jouw organisatie.

De zekerheid van Software as a Service

Onze CCM-dienstlevering zit in de cloud (SaaS). Dat betekent: nooit meer updates doorvoeren. Je krijgt de zekerheid van altijd de meest recente communicatietechnologie.

Groei in klantwaardering, loyaliteit, NPS en sales

Een eenduidige klantcommunicatie via het voorkeurscommunicatiekanaal van je klant zorgt voor meerdere positieve resultaten.

Wij zijn betrokken

Ons team van specialisten staat altijd voor je klaar. We verbeteren jouw klantcommunicatie. Gedreven door technologische ontwikkelingen of op verzoek.

Bekijk de diensten die Eclipse
voor jouw organisatie uit handen kan nemen.

× Direct contact? Available from 09:00 to 18:00